Etsimme asiakasyritykselle asiakaspalveluhenkistä ja itseohjautuvaa IT-asiantuntijaa Tampereelle.
Työtehtäviisi kuuluu 1. ja 2. tason lähitukitehtäviä asiakasympäristöissä, kuten IT-laitteiden huoltoa, asennusta ja ylläpitoa, teknistä ongelmanratkaisua ja käyttäjien opastamista.
Etsimämme henkilö pitää huolta hyvästä asiakaskokemuksesta ja osallistuu aktiivisesti ohjausryhmien palavereihin.
Työaika on joustava, mutta lähtökohtasesti arkisin klo 8-16 välillä (viikkotyöaika 37,5 h).
Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen, palkitsevat ja haastavat työtehtävät, mahdollisuuden kehittyä, loistavan työympäristön ja ammattitaitoisten työkaverien tukemana sekä matalan organisaation edut ja kulttuurin.
Hakijoilta odotamme soveltuvaa koulutusta tieto- ja viestintätekniikan alalta tai työkokemuksen kautta hankittua osaamista IT-asiantuntijan tehtävistä, laitteiden korjaus- ja ylläpitokokemusta, vahvaa asiakaspalveluosaamista sujuvalla suomen ja englannin kielellä, kykyä työskennellä oma-aloitteisesti ja priorisoida omia työtehtäviä, aikaisempaa kokemusta M365-ympäristössä työskentelystä sekä halua kehittyä työssäsi ja oppia uutta. Lisäksi sinulla tulisi olla B-ajokortti ja oma auto käytettävissä.
Yhteyshenkilö:
Yhteyshenkilö:
Staffer © 2023 Kaikki oikeudet pidätetään
Tietosuojaseloste